modname = ckeditoru Originalna Zamjena Stakla objektiva sa stražnje kamere Za Huawei P40 Pro Plus Zaštitna Naljepnica
Sastavljanje dijelova uključuje:
10шт Straga Stražnja Kamera Objektiv Staklo
Naša vizija je:
Izbor proizvoda visoke kvalitete po najpovoljnijim cijenama.
Na njega se širi doživotno jamstvo EmmaHelp.
Svi naši rezervni dijelovi prolaze provjeru kvalitete, i ako se nešto dogodi s vašim proizvodom,
mi ćemo zamijeniti ih dok oni će pripadati vama.
(Da, to ne uključuje umjetno uništenje).
O Našoj Politici Povratka:
ЭммаХелп na Emibo.com.hr nudi povrat robe u roku od 30 dana od dana primitka parcele.
(molim vas, držite robu u originalnoj ambalaži i sa pečatom EmmaHelp!)
O isporuci:
(S obzirom na činjenicu da je porezna politika svake zemlje različit, sve uvozne pristojbe ili porezne pristojbe nisu uključeni u cijenu.)
Pitanje: Koji su načini isporuke imate?
A: šaljemo dijelovi putem službene prijevoz Emibo.com.hr, FedEx, DHL, TNT, UPS, EMS i sl
Pitanje: Koliko je shipping?
Odgovor: Obično većina logističkih tvrtki očekuju da takse u skladu su sa stvarnim težine, tako i s veličinom parcele (parcela).
Oni će vam naplatiti naknadu u zavisnosti od težine ili veličine, ovisno o tome što je više.
Molimo, imajte na umu da ponekad dostava na udaljenim destinacijama zahtijeva više vremena i dodatnih troškova zbog njihove međunarodne logističke politike.
Pitanje: Mogu li ja promijeniti podatke adrese?
A: Adresa Emibo.com.hr će biti usvojen kao jedini adresu isporuke,
Molimo vas, provjerite je li adresa u Emibo.com.hr ispravna!
Za ruski kupac, molimo vas da ispunite ime i prezime, hvala!
Pitanje: Koliko vremena je potrebno za dostavu narudžbe?
O: Vrijeme isporuke je određena adresom dostave i način isporuke.za više informacija pogledajte pomoć za Emibo.com.hr:
https://service.Emibo.com.hr/page/knowledge?pageId=37&category=1000021995&knowledge=1060015225&language=en
Pitanje: Što trebam učiniti ako ste dobili od svojeg mi broj za praćenje ne radi?
Odgovor: Često brodar je potrebno do 48 sati, da biste ažurirali informacije o praćenju u svom sustavu praćenja.
Molimo, kontaktirajte nas, ako ste još uvijek ne možete pronaći svoj nalog.
Pitanje: Moja upućivanje zaglavio / uhitila/ zabranjen na carini.Što mi je činiti sada?
Odgovor: Molimo vas kontaktirajte vaše lokalne carine ili lokalnim glasnik i obavijestiti ih da svoj broj za praćenje.
Molimo vas, zatražite od njih je upravo ono što vam je potrebno osigurati kako bi vaš prostor je izdana.
Ako trebate bilo kakve dokumente kao što su fakture, molimo vas, javite nam i mi ćemo ih za vas.